O le a le ofu ta'alo sili mo tama'ita'i?

4 mea e le tatau ona e ofuina i le faletaalo

O ou susu tiga ma ou ogavae o le a faafetai atu ia te oe.

5

E te iloa pe a fai mai tagata "ofu mo le manuia"?Ioe, e le na'o le ofisa.O mea e te ofuina i le faleta'alo 100 pasene e a'afia ai lau fa'atinoga.

O lena pa'u ta'aloga 10-tausaga, po'o le cotton T na e maua talu mai le a'oga tulagalua, e mafai moni lava ona fa'alototeleina le ta'aloga, ma fa'aleagaina ai lou tino.

O mea nei e tatau ona e toso mai lau 'ofu ta'aloga, stat:

1. 100% Cotton Laei

E mautinoa lava, o suʻesuʻega e faʻaalia ai o lavalava o le cotton e sili atu le manogi nai lo ie gaosia, ae "o le cotton e mitiia moni uma aunese o le afu, lea e te lagona ai o loʻo e ofuina se solo susu," o le tala lea a Chad Moeller, o se faiaoga faʻamaonia.

https://www.aikasportswear.com/oem-t-shirts/

 

O le tele o lavalava susu, o le tele foi lea o siama o le a tupu-aemaise lava pe afai o loʻo e ofuina mo se taimi umi, o le tala lea a Navya Mysore, MD, o se fomaʻi i le One Medical i Niu Ioka.Ma "afai o soʻo se vaega matala o le paʻu o loʻo faʻaalia i ofu taʻaloga e tumu i siama, e mafai ona oʻo atu ai i se faʻamaʻi pipisi i luga o le saite," o lana tala lea.Nai lo le cotton, filifili mo ie e afu afu e fai mo faamalositino.

 

2. Pa'u masani po'o Pa'u Ta'aloga Fa'aloloa

Mo le alofa i ou fatafata, aua e te ofuina se pa'u masani i le faleta'alo.O pa'u ta'a'alo tuai fa'ase'e ma fa'ama'i fa'aloloa ose manatu leaga fo'i."Afai e te le ofuina se uʻamea lagolago lelei e te galue ai, e le na o le pau lea o le mea e te popole ai," o le tala lea a Darria Long Gillespie, MD, o se polofesa fesoasoani i le Iunivesite o Tennessee School of Medicine.“Afai e feololo i lou fatafata lapopoa, o le gaioiga e mafai ona oo atu ai i le pito i luga ma le tiga o le tauʻau pe a maeʻa toleniga.

E le gata i lea, "e mafai ona mafua ai ona faʻaloloa le aano o le susu, faʻaleagaina ma faʻateleina ai ou avanoa mo le faʻavaivai i le lumanaʻi," o le tala lea a Gillespie.

https://www.aikasportswear.com/sports-bra/

 

 

3. Ofu fufusi

O lavalava fa'amalosi, lea ua mamanuina e fa'ataga ai le gaioi a'o fa'omia maso, e lelei.Ae o lavalava e laʻititi tele pe fufusi tele i soʻo se itu?E sili atu le leaga nai lo le lelei.

SU'E LEGINGS ATO'O
https://www.aikasportswear.com/legging/
Le ofuvae ta'aloga sili ona lelei mo so'o se ituaiga o fa'amalositino

“E le tatau ona fufusi tele lavalava e taofia ai le gaoioi—pei o ofuvae pupuu po o vae e le mafai ai ona e punou pe alu ifo i se sipuni atoa po o ni ofutino e taofia ai oe mai le siiina o lima i luga o lou ulu,” o le tala lea a Robert Herst, o se tagata ua faamaonia. faiaoga ma le si'isi'i malosi.

“E le gata i lea, o lavalava e le tatau ona fufusi tele e faʻatapulaaina ai le taʻavale."O le ofuvae laʻititi e mafai ona faʻaoso ai vae, ae o paʻu taʻaloga fufusi e mafai ona faʻalavelave ai lou manava, fai mai Mysore.O ofu pupuu pupuu e mafai ona afaina ai totonu o ogavae, lea e mafai ona oo atu ai i siama.

 

 

4. Laei Super-Baggy

"E te le manaʻo e nana le tino, aua e manaʻomia ona vaʻaia e lou faiaoga poʻo le faiaoga e suʻe oe," o le tala lea a Conni Ponturo, o le na faavaeina le Absolute Pilates Upstairs i Woodland Hills, CA.“Pe ua faaumiumi le tuasivi, po ua mau le manava, po o oso mai i fafo ivi asoaso, o e soona galue i maso sese?”

Na ia faaopoopo mai: "O lavalava faamalositino i aso nei ua faia e fesoasoani ai i le tino e gaoioi i se auala sili atu," o lea ia suʻe se ofu e fetaui lelei ma oe, ma e te lagona le mataʻutia - o le foliga lelei ua na o se ponesi.

 

https://www.aikasportswear.com/tanks/


Taimi meli: Aukuso-13-2020