E fia La'ei Ta'alo E te Mana'omia?

https://www.aikasportswear.com/

E TOA LE TELE O LA'E TA'ALOGA E TE MANA'O?

E tusa ai ma le suʻesuʻega, 68% o Saina e galulue a itiiti ifo ma le tasi i le vaiaso, ma o matou faʻamalositino sili ona lauiloa o le tamoʻe, siʻi mamafa, ma savaliga sopo.E fia la seti o

ofu toleniga e te mana'omia moni?O le tali e eseese mo tagata uma ona e faʻatatau i le tele o taimi e te toleni ai.Fa'apea e te toleni faatolu i le vaiaso.

E te le mana'omia le teleofu ta'alogae pei o se tasi e galue i le ono aso o le vaiaso.Mafaufau e te faia tagamea i vaiaso taʻitasi, e te manaʻomia se teuga mo le tele o taimi e te faia ai

faamalositino i vaiaso taitasi.O le tagata la e toleni faatolu e tatau ona toluofu,ae o le tagata e fa'aono fa'amalositino e tatau ona i ai ona teuga e ono.

OA LA'E TA'ALOGA E TE MANA'omia?

O lavalava ta'aloga e te mana'omia e fa'alagolago ile ituaiga fa'amalositino e te faia e le aunoa.E te fiafia i le savaliga sopo, foe, yoga, tamo'e, aau, faase'e, mamafa

si'i, alovaa, a'e papa, tietie uila, tenisi, po o le siva?O ou lavalava ta'aloga o le a eseese e fa'atatau i gaioiga e te faia.

Mo le tele o gaioiga (e le aofia ai le aau ma le faase'e), e masani lava ona e amata au toleniga muamua e ofuina ni vae, se pa'u ta'aloga, ma se pito i luga.

A'o e fa'amalositino, va'ava'ai solo ma va'ai po'o a ofu o isi.Mo se faʻataʻitaʻiga, afai o loʻo e taʻalo tenisi, atonu o loʻo ofuina e isi tagata taʻalotenisi

sakete po o ofu.O le faia o lenei mea, e le gata o le a e lagona le sili atu le toʻa, o le ae fetaui ma le vibe o lau toleniga faʻalapotopotoga, ma faafaigofie ai ona feiloai ma isi o loʻo galulue.

ia ausia sini tutusa.

E FA'A FAI E TATAU ONA E SUIA OUTOU TE'A'I OE?

O lavalava fa'aa'oa'oga e fa'atatau e ono masina i le tasi le tausaga.Ae ui i lea, e faʻalagolago foi i le tele o taimi e te ofuina ai.

E pei lava o le tele o suti ta'ele na'o le tasi le vaitau talu ai ona o le lycra/spandex ua masaesae, e mafai ona e fa'amoemoe i'uga tutusa ma le tele.taaloga afeletir.

https://www.aikasportswear.com/

 

E FAAFIA TAIMI E MAFAI E TE FA'IA OE TE'A'IGA?

O le tele o tagata atamamai e fautuaina oe e fufulu ou lavalava afeleti pe a uma taʻaloga uma e aloese ai mai siama e faʻatupu i luga o lavalava ma oʻo i lou paʻu.

PE E TE TAMU OU OE PEA PE'A TOTO'IGA UMA?

Ia fai ma masani le tu'u o ou lavalava i le ato tagamea pe a uma se toleniga.E le gata o le ofuina o ofu afu e sili atu ma le tasi e mafua ai ona e mageso, ae e mafai

e mafai foi ona oo atu ai i siama fefete.E le gata i lea, aloese mai le toe tu'uina o ou ofu afu i totonu o lau kapoti.O nei ofu o le a tosina mai ai mogamoga e mafai ona faʻaumatia soʻo se mea

ie faanatura e pei o le fulufulu mamoe, cotton po o le silika i totonu o lou ofu.

O LOU GILI

E fiaAIKA OEM GYM La'eio iai i totonu o lou 'ie?O a ituaiga o faamalositino e te fiafia e fai?Taʻu mai ia te aʻu i faʻamatalaga o loʻo i lalo.

 


Taimi meli: Mati-11-2022